fbpx
ONLEASE

€2,45 per zakelijke autolease lead

What we did

  • Facebook & Instagram advertising
  • E-mail automations en nieuwsbrieven
  • Google Advertising

Onlease is een top 10 speler in de zakelijke auto lease markt, met een ruime voorraad nieuwe en gebruikte auto’s. De website en online vestiging van Onlease, is de belangrijkste. Four Marketing is de distributieriem van Onlease: met een full-service aanpak genereren wij kwalitatieve leads. En die zijn ook nog eens spotgoedkoop…

ONLEASE

Onlease is een jonge organisatie met als belangrijkste kernwaarden flexibiliteit en betrokkenheid. De aanpak van Onlease is mensgericht en al vroeg in het oriëntatieproces komen de adviseurs van Onlease in contact met de ondernemers die op (de) weggeholpen willen worden.

Wij vinden het bij Onlease belangrijk om rechtstreeks met de klant in contact te komen. Alleen zo kunnen we op persoonlijk vlak echt het verschil maken. Mensen doen tenslotte zaken met mensen”.

  • Van online naar offline

    Onlease helpt ondernemers op weg. Ondernemers en hun personeel, want ook de grotere wagenparken worden beheerd en volledig ontzorgt. De doelgroep is dus breed, want alleen particulieren zijn uitgesloten. Wij hebben verschillende doelgroepen in kaart gebracht op branche en functieniveau en hebben aan de hand van de welbekende funnel een full-service aanpak uitgerold. Google, Facebook en Instagram: als een geoliede machine genereren deze kanalen leads.

     

    Onlease scoort goed in de bouw-, transport- en zorg sector. Na het in kaart brengen van het zoekgedrag in de oriëntatie naar een nieuwe vierwieler, hebben we verschillende Google Search campagnes uitgerold. In een concurrerende markt met soms hoge CPC’s, zijn er op verschillende niches landingspagina’s gebouwd om via deze leads te generen. Door een korte en effectieve route op deze landingspagina’s, kunnen de adviseurs van Onlease snel in contact komen met de potentiële klant.

    De aanpak op Google hebben wij aangevuld met koude, remarketing en look-a-like campagnes op Facebook en Instagram. Ook op deze kanalen hebben we de advertenties op de verschillende niches toegeschreven, zowel in alle targeting als specifiek in de content. A/B testing met wel en niet specifieke creatives en copy’s gaf snel bevestiging: campagnes specifiek op de doelgroep presteren beter. De leads landen vanuit een advertentie op een online form, die ze doorlopen ter kwalificatie. Een 4-tal vragen vooraf, helpt de adviseurs van Onlease om met betere voorkennis de leads op te volgen en om te zetten in loyale klanten.

HET RESULTAAT

“Kwalitatief en spotgoedkoop” klinkt onwerkelijk, toch? Door de creatieve aanpak hebben we een resultaat om over te schrijven. Per week genereren we 450 unieke leads. Het conversiepercentage ligt op 32,12% en de gemiddelde kosten per lead zijn gemiddeld €2,45. Met die prijs/kwaliteitverhouding, mag je toch spreken van spotgoedkoop.

 

  • 450 unieke leads week in, week uit
  • Conversiepercentage van 32,12%
  • Leads voor nog geen tweeënhalve euro!

Anissa vertelt je graag meer!